«АгроПлюсІнвест»: Інвестуйте в якість!

кормовые добавки

Чи не будемо втомлюватися повторювати, що головна тематична установка – годівля тварин і птиці безпечними, якісними кормами обумовлює отримання корисних, чистих продуктів харчування для людини. Сьогодні наші співрозмовники – засновники компанії «АгроПлюсІнвест», директор Сергій Бондар та його партнер і технічний фахівець Олег Ворожбитом. Бізнесмени розкажуть, які унікальні інноваційні продукти вони виводять на український ринок і яку користь отримають сільгосппідприємства, інвестуючи в якість годування.

«Корми і Факти»: Сергій, у Вас за плечима кілька років успішної роботи на українському ринку, какпредставітеля німецького концерну «Agravis Raiffeisen AG». Деякий час назад Ви перебрендіровалісь і переорієнтувалися. Чому?

Сергій Бондар: На сьогоднішній день я і мій партнер Олег Ворожбитом очолюємо компанію «АгроПлюсІнвест». Вона працює в тому ж сегменті сільського господарства, що стосується годування, утримання тварин. Ми є організаторами підприємства, а до цього ми долгоевремя працювали в структурі «Agravis Raiffeisen AG» .Я з 2008 до 2015 року – як директор представництва в Україні, а Олег – з 2000 року, як провідний фахівець в Німеччині і керівник продажів концерну в країнах СНД. Ми організовували бізнес і продажу продукції «Agravis» в Україні: комбікорми, кормові добавки, премікси, концентрати, різні кислоти, замінники молока, дезінфектанти. Робота була ефективною, про що свідчать хороші обсяги продажів, але в зв’язку з певними структурними змінами на підприємстві концерну, ми прийняли рішення створити тут власне підприємство. Так з’явилася компанія «АгроПлюсІнвест». Ми не новачки в даній сфері, у нас є великий позитивний досвід роботи з підприємствами-клієнтами. Ми знаємо ринок, ринок знає нас, ми розуміємо потреби клієнта і бачимо, що ринок серйозно змінюється, і йти по вузькому напрямку просування преміксів – це вже вчорашній день. Зараз цікаві більш «тонкі» продукти, з мультібіотіческімі діями (для отримання в результаті натуральних продуктів харчування, які ми вже пропонуємо і будемо надалі планомірно виводити на український ринок. Тому хотіли б в даній бесіді більш детально зупинитися на тих продуктах, які ми хочемо розвивати.

КІФ: Питання до Олега. Територіально Ви перебуваєте в Європі, давно там працюєте, добре знаєте європейський ринок кормових продуктів. Які тенденції і напрямки розвитку актуальні зараз для України?

Олег Ворожбитом: На зміни в нашому бізнесі ми з Сергієм пішли, розуміючи нові потреби нашого клієнта, працюючи в системі B2C. На сьогоднішній день ринок України став більш вимогливим, він прагне до європейських стандартів. І ми це побачили ще в 2014-2015 рр., Коли такі тенденції тільки починалися. І зараз ми можемо з упевненістю сказати, що до такого ринку ми, як команда, готові. Актуальними темами є такі, як, наприклад, мінімізація або повне виключення антибіотиків з циклу вирощування птиці та тварин, отримання яйця з мінімальною кількістю важких металів, залишкових пестицидів. Люди прагнуть до натурального здорового харчування. Для цього тварини повинні споживати здорові, правильні раціони. Ми говоримо: «Ми годуємо вас …» – цим на увазі те, чим харчуються Ваші тварини безпосередньо переносить в собі якість, то, ніж потім харчуються покупці, купуючи Вашу продукцію в магазині. Це відповідальність, це означає, що і генетик, і виробник кормів, і ветеринарний лікар, і виробник с.-г. продукції повинні працювати так, щоб люди харчувалися бездоганними за якістю, безпечними продуктами тваринництва – яйцем і м’ясом.

КІФ: Які продукти, лінійки, торгові марки ви включили в вашу нову програму забезпечення українських споживачів?

О.В.: На сьогоднішній день у нас немає певних переваг по виробникам або країнам, де вони знаходяться. Ми підходимо комплексно і гнучко. Ми вивчаємо проблему клієнта з різних галузевих спеціалізацій, будь то вирощування курей-несучок, бройлерів, свиней, і під пропоновану нами програму знаходимо оптимальні продукти, добре знаючи особливості виробників. Моя освіта в Європі, навчання на концерні «Agravis» і європейський досвід роботи на досвідчених підприємствах, сприяють підбору кращих виробників для того, щоб везти в країну інноваційні продукти, що несуть з собою два-три переваги для підприємства, а не просто якісь препарати . У процесі розвитку ми видозмінилися і сконцентрувалися на пошуку спеціальних продуктів дуже сильного впливу, які є мультібіотікамі.Пріведу приклад. Німецька компанія «Leiber» виробляє продукт Biolex®-MB 40, відомий на ринку, екстракт пивних дріжджів, то, що всі звикли, на перший погляд, називати «клітинні стінки дріжджів». Але це не зовсім так: даний продукт визнаний фахівцями в усьому світі і є мультібіотіком, має 4 дії: бактерицидна, антибіотичні, Пребіотіческое, інактивує відомі мико- і ендотоксини (похідні клостридії, кишкової палички тощо) Biolex®-MB 40 містить гарантовану кількість 1,3-1,6 β-глюканов, є імуномодуляторами, певний рівень маннанолігосахарідов, а також містить через бродіння хмелю дуже важливі α- і β-кислоти, що діють антибіотичні, астрінгентно, тобто в цьому продукті всі складові ст ого підібрані, сінергіруя дію один одного, за рахунок чого він і є мультібіотіком.

КиФ: «Боротьба» з антибіотиками в розпалі вже не тільки в Європі, але і в нашій країні. Проблема ця складна, так як один антибіотичний препарат потрібно замінити цілим комплексом продуктів, схемою, програмою і т.п. Як практично ця робота виглядає на птахо-або тваринницькому комплексі?

С.Б.: Розвиток галузі в напрямку відмови від кормових антибіотиків неминуче. На сьогоднішній день один з наших партнерів, велике підприємство, випускає продукцію, яку вирощують без антибіотиків. У них була вимога до нас: «піти» від антибіотиків, прибрати їх з води і кормів. Продукція повинна бути екологічно чистою, хоча це і тягне за собою подорожчання кінцевого продукту, тому що більш інтенсивніше потрібно займатися дезінфекцією приміщень, підбираючи постійно ефективні продукти, потрібні Фітобіотики і суміші органічних кислот спеціального складу, як Випоюють через воду, так і додаються в корму. Ми з завданням впоралися. У нас вже є повністю розроблені схеми годування без антибіотиків. Ми задіємо не тільки свої знання, а й консультуємося з європейськими колегами, ветеринарними лікарями і вченими.

КиФ: Є якась інертність звички. Наскільки активно підприємства переходять на нові стратегії «безантібіотікового» отримання продукції?

С.Б.: Так, люди звикли працювати, вирішуючи проблеми в технології і годуванні антибиотическими средствамі.Ето просто і дає швидкий ефект, але наслідки можуть бути дуже негативними, адже поступово виробляється резистентність. Весь світ давно говорить про те, що профілактичне застосування антибіотиків – це в першу чергу проблема не тільки для тварин, а в більшій мірі для людей. Виходячи зі сказаного, ми хочемо внести свій внесок в оздоровлення нації, як би пафосно це не звучало, і ми йдемо з нашими клієнтами за напрямом «виробництво чистої продукції». Для цього ми постійно шукаємо нові цікаві розробки різних світових виробників, які були б актуальні для українського ринку. Важливо залишатися гнучкими на ринку, йти в ногу з часом.

КиФ: Органічні кислоти з їх антибактеріальну активність і іншими корисними властивостями широко застосовуються в світі в якості альтернативного елемента в програмах виключення антибіотиків з раціону тварин і птиці. Чи є в вашемарсенале продукти цієї категорії?

О.В.: Скоро ми представимо на ринку новий продукт: суміш органічних кислот спеціального складу, який синергетически буде взаємодіяти з продуктом Biolex®-MB 40, який ми на ринок вже інтегрували. Суміш чистих, рідких кислот наприсканних на спеціальний органічний носій. Справа в тому, що ситуація на ринку сухих сумішей органічних кислот, які додаються в корм, достатня непроста.На сьогоднішній день є всього три-чотири різних носія. А від нього дуже багато залежить, особливо в разі, де будуть наприсківаться чисті кислоти. Для цього потрібен спеціальний носій, і ми знайшли його. Розробник технології, виробник знаходиться в Голландіі.Уже в першому кварталі цього року представимо продукти, що містять до 70% чистих кислот в сухому вигляді. На сьогоднішній день на українському ринку представлені продукти з вмістом кислот не вище 50-55%. Ми будемо ексклюзивно вводити ці продукти на ринок, тому що досвід роботи з ними в Європі у нас є.

КиФ: Як би ви коротко охарактеризували вигідні відмінності вашої продукції?

С.Б.: Якщо говорити про стінках пивних дріжджів – продукті Biolex®-MB 40, який є мультібіотіческім препаратом, в порівнянні з іншими екстрактами дріжджів, наприклад, отриманими з пекарської галузі або виробництва біоетанолу, він має ще додаткові властивості, описані вище, оскільки відбувається з пивоварного виробництва . Це істотне вигідне відміну, коли в одній дозі продукту клієнт отримує відразу 4 ефекту. Якщо охарактеризувати наші органічні кислоти, то цифра «70% чистих кислот», в порівнянні з тими конкурентами, які пропонують 50-55% змішаних і чистих кислот і їх солей, говорить сама за себе. Цей продукт дуже стабільний, він працює в тонкому відділі кишечника. Перевага нового носія в тому, що він містить органічний, легкоусваемий кальцій, який потрібно обов’язково враховувати в матриці сировини оптимизационной програми.

О.В.: Чому диференціюють так – 55% або 75%? Чому це важливо? Тому що, чим щільніше продукт представлений, з меншим вмістом баластів, тим економічніше рецепт і програма годування. Чим максимально чистою кислот є в продукті, тим ефективніше буде ефект антибіотичної дії суміші. Це дуже важливо. Щоб домогтися такого ефекту зі звичайними сумішами органічних кислот потрібно збільшувати введення до 5 кг і вище, що негативно відіб’ється на показниках поживності комбікорму. Якщо ми говоримо про баласт, то у нас в продуктах баласту немає. Ми пропонуємо всю лінійку преміксів і концентратів для годівлі тварин і птиці. При чому клієнт може отримати продукти як європейського виробництва під брендом «OptiMix», так і українського, під нашим брендом «PowerMix».

КиФ: Сильною стороною і важливою частиною вашої роботи є технічний супровід підприємств. Давайте коротко розповімо нашим читачам про цей напрямок вашої діяльності, а більш детальну, детальну інформацію дамо в наступних номерах журналу.

О.В.: Під технічним супроводом наших клієнтів ми маємо на увазі такі сегменти як:

• Аудит виробництва комбікорму і рекомендації щодо поліпшення якості.
• Аналіз і оптимизирования рецептів для клієнтів згідно вимог генетик і їх практичне впровадження на підприємствах.
• Супровід клієнта і допомогу в оцінці сировини за поживністю і створенні ефективної бази для годування.
• Технологічний аудит на самому підприємстві і рекомендації щодо поліпшення.
• Сервісне залучення Європейських незалежних ветеринарних лікарів для забезпечення безпеки і оцінки епізоотичної ситуації на підприємствах, за рахунок лабораторних досліджень.
• Економічний аудит ефективності підприємства і подальші рекомендації дозволяють під новим кутом подивитися на доходи-видатки і інвестувати свої фінансові кошти дійсно в якісні та ефективні продукти.

кормовые добавки